Wednesday, November 10, 2010

online shopping

Sampai pening kepala I dibuatnya. Banyak sangat websites! Tapi best, boleh cuci mata sambil meniarap depan laptop. Heaven. Azroy lagilah pening. Dia tak paham konsep I window shopping secara maya. Haish.

Tapi I nak mengaku yang I agak conservative sedikit bab-bab ni. Lebih puas kalau dapat pegang, atau belek sendiri barang-barang tersebut daripada membeli secara online especially kalau barang yang harganya boleh tahan rabaklah jugak poket I ni. Terpulang kepada individu lah kan. 

However, I pernah jugak purchase online barang-barang seperti contact lenses, and accessories. Alhamdulillah OK. 

I nak tanya, macam branded handbags, watches or perfumes tu, adakah ianya 100% authentic? Ada jugak cerita yang tak sedap didengar. Silalah share pendapat anda, kalau ada ye ;)

Rara says : Sedang berusaha untuk menjadi seorang pengguna yang bijak. Heh.

3 comments:

myhas said...

aku so far tgk yg konon jual perfume2 tu pon tak berani.aku biasa bli clothing la.so far suma ok.pasni nak bli lenses, bags etc...hehehe...i love online shopping!

I.Q.W.A said...

hang tgk website yang buyer.. da lama establish..

aku selalu beli online :)

RARA said...

myhas : tu laa. kalau baju aku rasa memang ok tapi aku tak beli la sbb masalah size. wopss!! ahaks

iqwa : mind sharing website2 tuuuuu ?