Saturday, July 31, 2010

Happy Birthday to Aliya, Farah, Abby, Nea and Ezza.

It's Aliya, Farah, Abby, Nea and Ezza Birthday . Hehe sampai 5 orang skali! :) Kali ni di Seoul Garden plak sebab nak main masak-masak. Tapiii bila perut dah lapar kena masak sendiri plak, tension haha! Btw we had a blast. Gelak-gelak and borak-borak, and most importantly makan puas-puas, eat all you can katenyerrr.

ketibaan, ini baru mukadimah :)
Alololo pandainya baby Ayra pakai mask. Dia tak nangis pon! Mummy Rara suke!
Comel sangat tu, myhas ambil berkat! :)
Birthday girls!
Happy 26th birthday sayangs!
My favorite girls
Kedai semua dah tutup tapi kami maseh di dalam huu
Lompatan nea paling excellent! Mat Ki and Apeh seri! :P
Walaupon blur nak buh gak sebab lompatan I paling cemerlang di sini hahahahaha

*more photos on FB!

Rara says : I love my girlfriends so much!

5 comments:

abby baby dah 26 said...

love u guys forever. nuff said. :) syukur dpt kawan-kawan mcm korang.

RARA said...

abby : aku pun syukur dapat kenal hampa semua.

Alhamdulillah :)

ezuza said...

we had joy..we had fun..lalalaa

abby baby dah 26 said...

nak sambung eiz.
we had joy we had fun we had season in the sun..lalalala.. westlife plak

alya said...

lepak dgn hampa semua minum ayaq kosong pn best gk sbb blh borak bout anything ang laugh over everything :)
xoxo~!