Friday, January 29, 2010

penat

Penatlah.
Penat menjadi diri sendiri.

Bukan senang nak puaskan hati semua orang. bila kita berbaik dengan yang di sini, yang di sana pulak terasa hati.

"Aku rasa macam nak ketuk kepala aku bagi keluar 5 orang, sorang tolong tidur untuk aku, sorang tolong ambil adik aku balik kerja, sorang tolong pergi hantar keta kat rumah cousin aku, sorang lagi bla bla bla
-Aliya.

Best jugak kan? Ketuk kepala sendiri pastu keluar duplicate diri sendiri  dan agihkan mereka tugas untuk puaskan hati semua orang. 

Si tiga beradik di Penang is coming to my place tonight. Katanya mahu berthaipusam berpesta pora di sekitar Kuala Lumpur hujung minggu ini. Tengah malam nanti terpaksalah memandu sorang-sorang ke LCCT yang gelap itu. Kalau lambat mampus kena maki sebaldi. I memang tak pernah tak lambat setiap kali menjemput orang di airport! Haha!

Hari ni hari lahir abah yang ke 65. Selamat hari lahir Abah. Semoga panjang umur dan dilimpahkan rezeki. InsyaAllah.


Rara says : Bulan satu, cepatlah berlalu.



5 comments:

Anonymous said...

awat nk bln 1 cpt blalu??ada yg best ke bln 2 beside have fun kat sunway lagoon..sgt xpuas ati coz xleh joint korang berpeleseran di sunway lagoon nnti..i hate that fact!!!!


wannymashor

RARA said...

wannymashor : silalah batalkan percutian ke phuket anda dan sertai kami di sunway lagoon yang confirm happening tu! ahaaa.

aku dgn aliya sedang berkira-kira senjata apa yang perlu kami bawak untuk berperang dgn dingkle dan kacang!

Anonymous said...

sgt sakit ulu ati sebab xleh joint korang..so mr d..if u layan blog nih,dont miss me ya..hahahahaha..


wannymashor

RARA said...

wannymashor : mr d yang sawan tu tak tau pon aku ada blog! jangan harap aku nak habaq. blog aku ni hanya utk orang2 yang waras sahaja. sekian!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.