Monday, November 16, 2009

quicky

November: bulan yang hanjeng banyak menduga kewibawaan I sebagai seorang perempuan yang berjauhan dari keluarga.


Short updates about me on this suckiest month I ever had:
  • sakit gigi dan gusi, esok jumpa doctor. harap semuanya ok.
  • sakit pundi kencing (erk), alhamdullillah dah ok, dah consult doctor.
  • I am officially broke. and I hate that. So I guess no more outing this weekend. We'll see! Korek-korek tabung ada lagi RM50 nih  *wink*
  • I can't wait for next week, balik kampung for raya haji. I miss home. I miss my family, the home cooks, the nieces and nephews, the cousins, outing with the sisters, the friends in penang, everything!
  • Abah cakap dia nak tukar tyre Mr K. See, I am still his baby gurl,no?
  • My love Azrul is struggling with sore eyes! Kesian kan, Nape la semua orang nak sakit ni. =( Paling sedih beliau tak mau jumpa I sebab takot berjangkit. U jahat! I hateeeeee.
  • my bloglink http://theshakirah.blogspot.com buat hal. Eeee, I might change it to a new one, I'll update you, maybe soon! I takde idea, and dont really feel like thinking. So, tengok lah nanti kalau rajin.
okey. I wanna sleep.

Tatatititutu. Selamat tidur semua. I love you all.


Muacks :*

2 comments:

nea mora said...

aku pun sakit gusi gak. tapi gigi takmo kuaq2 pun. bodo. kau ni pengencing rupanya. aku slalu gak menghadapi situasi cemtu, aku perasan benda ni jadi sbb berlakunya kegiatan 'berry' yang sukar. so dia tekan pundi kench tu. sbb tu la dia dok nak kench ja tak kira masa. tu pendapat aku la sbb mmg dok jadi kat aku. hihihih. chow sin

RARA said...

memang. kegiatan berry yang sukar boleh menyebabkan masalah kencing!