Monday, October 26, 2009

the good old days


dan lawak jugak!

the banana boat ride was fun! tapi mana I? I yang amik gambar ni la, kihkihkih

amazingnya dapat pi bercuti seramai ini
walaupon kepalaku senget, tapi gambar ni tetap best. look at nea's hair, very the ANTM

sejuk at Genting but still eating ice creams? kids

picnic at botanical gardens putrajaya, with Azila! :p

PGL the musical, first season

my favourite among all, leo! huuu

my birthdayyyyyyyy!

genting on my birthday was funnnnn!

malam merdeka yang best!

at sekolah?

planet hollywood on baby's birthday

pagi yang hening. ahaks.


Saya cinta sama mereka2 ini. Oh rindu.

Bila Ezza main rugby. Mestilah Rara and Fiecca jadi penyokongnya.


Sekolah itu best, bukan?






12 comments:

wawan said...

jeles tgk pcintaan ampa..sgt cOmel!

aby baby said...

dajey.rindu gila kot ! :((

abby lagi. said...

7 of us mmg such a loving family.(telampau baik sgt smpai panggil family).. aku p karaoke ngn org lain pon.. still aku rasa.. 7 of us jugak yg paling sherashi... hurmm.. semoga persahabatan ini akan kekal sampai bila2..insyaAllah.. semoga Allah berkati persahabatan kita. ecewah :)

alya said...

so sweet!! rmbut ANTM nea cute haha!! n muka muda2 remaja semua time ni..kenangan terindah ek?
:)

nea mora said...

lindu-linduan!sampai mencarut abibah dibuatnya. hampa semua kuruihhhhhh!ado yg konsep kita masa gelap, dan sebagainya

Anonymous said...

so diz year celeb besday ko jgn lupa jemput aku tok memeriahkan suasana..huhuhu..meriah la sgt kan..

wannymashor

MarlissaMusa said...

so sweet!

RARA said...

wawan : terima kasih!

aby baby : euww, curse words!

abby lagi : yes, we are a family. amin!

alya : lupa nak uplod rambut mohawk nea!

nea mora : zaman kuruih weii. ni tak letak gambar zaman mmu melaka lagi!!

wanny : okeh!!! akan diberitau kelakkk

marlissamusa : thanksss

aby sayang kamu said...

intan : hahahahahah.. tuhla. excited n telampau rindu smpai temencarsss.. hehehe..

zaman kuruih ka? aku tgk samo jaa.. aku la. haih.

nea mora said...

letak la zaman mmu mlk ampa tu. sib baik aku tak kwn lagi masa tu. so gambaq aku of course tadak. har har har

Ezza said...

my oh my..speechless sbb..

- tembamnya aku time tuuuu.
- dulu slalu jek lepak sana sini
skrg..dah mcm payah nk kumpul mcm
dulu
- nmpak perubahan suma org dr
hitam-cerah..ahaha
- rindu siottt!

p/s : xmau letak pix Melaka..sgt beza kut..huhu

Ezza lagi skali said...

and i miss my boycut hair style!.