Friday, August 7, 2009

Selamat Pengantin Baru Farah Hani & Shahrizan

Akad nikah Farah.
Dah selamat kahwen dah kawan I sorang ni.
070809
Nice kan?
Congratulations to Farah and Husband. Semoga kekal hinnga ke akhir hayat.
We love you!


Just arrived. Mai and Abby from KL, the others from Ipoh. Saat-saat akhir sebelom Farah bergelar puan, hihiks.

Nea tak dapat datang. Convo plak Isnin ni. Sorry Nea tak dapat attend your convo.

Puan Farah Hani and husband. ahaks.
Alhamdulillah. Sekali lafaz saja.



Best of the best.

Pengapit yang terkepit

Saat Farah dinikahkan.

pas ni sapa lak? hok yang depan skali tu kot

Malam ni jum ikan bakaq kat kuala perlis!


9 comments:

eiz said...

selamat pengantin baru farah!
nx yr harap dapat jumpa 2 babies from fiecca n farah =D

rara said...

yeszaa!

i cant wait!

-mummy rara-

abby? said...

time ezza tunang,

1)fiecca ada baby or tgh sarat mengandung

2)farah pregnant

3)kirah bertunang

4)intan still in a relationship

5)mai pon still in a relationship

6)abby ??????!?!?!?!?!?!?!?!

Rafiecca said...

Congratulations farah n husband..
Jadilah suami isteri yg romantic..hehe..
Aku doakan korang happy n dapat baby soon..InsyaAllah..
Muah..
Kepada yg lain love u all..XOXO..

rara said...

abby : aku bertunang? what were u thinking?

insya Allah, moga kita cepat ditemukan jodoh ok?

rafiecca : mudah2an! aku nak 2 babies next year!

far said...

thanx weyyy...
tanpa ampa aku rasa majlis x berseri la org kata..semua gorgeous arituh...insyaAllah laa mudah2an fik dpt twin yg lain tuh cepat2 laa naik pelamin..so lepas nih bole kita tubuhkan club nak dapat baby plak...aku ada dh sorang walaupon x officially keluaq dr perut aku tp bole laa kan sebelum nak dapat hok btoi2 punya...aby plzz laa jgn risau...jodoh hg akan datang wey (boringggg!)...sabaq tuh separuh drpd sabaruddin

abby is waiting said...

huhuhuhu.. far.. larat ka dukung baby hang tu? aha !!

tuhla.mmg boring tp xpala. itu ja la yg semua org bole sebut pon. hihi. aku terima. hak ptui

awaiting friend confirmation!

rara said...

far : club baby? menarik tertarik kau mmg da bomb! tp tp tp tp tp tah tahun bila tu!!

abi : awaiting friend confirmation! takpa, tak lama lagi kompem la tu~

cupcakes dan lisa said...

beshhnye.. tgk farah kawenn.. nak jugaKKK. huhu