Tuesday, June 16, 2009

if they were not doctors

If they were not doctors. Spot naji with her pink guitar.


cool aite?! Naji send me a photo of herself with her classmates to me just now and I think it's cool so I immediately asked her permission to put the photo in my blog. =)

and to my darling Dr Naji, welcome back! oppss, you still have another 37days more to go! Pas ni boleh lah berpesta pora sebelum hang jadi sangat busy sampai tadak masa untuk bersosial. Yeayyyyyyyyyy sangat tak sabar kottt? REUNION wei plssss!




12 comments:

wawan said...

adakah najie menjadi yuna di sana?hehe!

najie_anakuncleross said...

okay.najie x bole jd yuna.wpon dia ada gitar dia rumah(kaler ijau lumut),tp dia bole main satu lagu saja.hihi.

TO RARA n kawan2 sume2,TUNGGU LAH!!!!!!(aku sampai KLIA 3am,mmg konpem hampa tak tunggu kn?)hahahaha.

wawan said...

sakan la berpesta pora nanti..ampa kat kL aku kat penang..xaci!!!

mRs aGed said...

yea!!!yehukkk!mari kita berpesta!

rara said...

wawan : yes she is, tapi dgn satu lagu ja, tentang seseorang! huargh3

najie_anakuncleross : pukul 3 pagi pon sanggup aku jempot!! in case kekasih mu tidak available.

wawan : silalah berkunjung ke kuala lumpoq
aka kay elll

mRs aGed : JOM

cik ienn said...

najie, aku pun kira hari nak jumpa hang gak. mana tau aku avilable kui 3am tu.haha.

najie_anakuncleross said...
This comment has been removed by the author.
najie_anakuncleross said...

rara!aku surprised gila hg igt the only song i can play.hish.i love you lah.(sendu)hihi.ienn aku pon rindu mau tampar bontot cute mu.

rara said...

cik ienn : naji, kul 3 pagi aku leh ajak ienn teman jempot kat airport kot? har har

najie_anakuncleross : mesti lah aku igt! ang kan pernah main kat umah aku guna guitar nea! hahaha

wawan said...

masih lagi dlm mOde jeles



T.T


srOtttttt....

najie_anakuncleross said...

tak payah dok jeles.mai la kl.kalo dating buleh pulak kn?hamboih.(gaya makcik bedah garang)

wawan said...

srotttt

takut nak p dah..

makcik beddah garang sgt..haha!