Monday, April 20, 2009

Datuk Shah Rukh Khan



na-G: kirah
rara: yup
na-G: hg suka shahrukh khan?
rara: dak
na-G: aku pon
rara: hahaha
na-G: tapi
rara: awat
na-G: meh aku nk tunjuk
rara: k
na-G: dia hensem pulok tang ni
na-G: http://www.youtube.com/watch?v=xj2PXPdBE80
na-G: jantung aku berdebaq2 kot
na-G: tgk yg ni
na-G: rambut dia n body hensem wei
rara: sat aku investigate
rara: umah dia kaaa
na-G: ha la
rara: wei dia ensem dlm video ni
rara: gila
na-G: kt dubai palm island
na-G: hensem weiiii
rara: haram kaya
na-G: aku dh bope hri dok tgk
na-G: tu aa
rara: erm nice
na-G: kaya gilo
na-G: aku rasa aku suka rambut camtu laa
na-G: utk laki
na-G: haih
rara: haah
na-G: berdebar (perlu ke berdebar?hihi)


11 comments:

najie said...

kantoi tengok clip srk.hahhaa.perasaan malu sbb suka srk sama mcm kalo tersuka lagu boyband.(sebab dok kutuk sgt boyband dan kononnya aku kan rawk).haha.dia kachaaaaaaaaaakkk!!!!

wawan said...

haha!btui²..tp dia memg maken ensem..mungken sb dia dah 40++ kOt..laki kan maken nsem time umOq mcm tu?ya ka?pandai² ja aku ni!

critical passion said...

lelaki akan jadi "semaken menjadi2" bila smp umoq 40++..haha...trust me bebeh...!~
^_^

rara said...

najie : samalah dgn aku!! :P

wawan : betui, tp depends gak kot. sebab byk ja yg tak ensem walaupon dah 40++ hahahahahaha

critical passion : menjadi2 tu sungguh laaa. mens life begin at 40 watttt. semakin galakkk

eiz said...

awat aku nampak srk iras2 apek senario yg pakai wig pendek tu..ahaha..ka aku juling?

cik ienn said...

tiba-tiba aku pun berdebar sama. ensem pulak srk nih.

abby said...

aku dr dulu dok bedebaq kot!?? like yea !!!!!!!!!!!!!!! sangat ensem kot!?

rara said...

eiZ :anda mungkin juling

cik ienn : dia, sungguh

abby : tudiaaa, ratu industan mai dahhh!

alya said...

erm rambut ja kot..
muka ok2 ja hahahaha
p/s: abby jgn mrh noooo :)

missdidie said...

aku suka gell shah rukh..tambah tgk video tuh lagi syok r..enchem + sgt la machoo wey..aku nak bofren cam tuh!!! help meeee

abby said...

xpa.masing2 punya pilihan masing2 ahaks..