Thursday, January 29, 2009

cherating 09



All the photos are from my hp. Photos from digicam are not yet transferred because my sister left the cable in Penang. Jadi oleh itu, telah lah gambar saya je banyakkk. i loikeee.

Jum kita enjoyssss!


The arrival. We chose The Legend Resort for our 3 days and 2 nights stay.

Panas tau tp angin sempoi2 bahasa.

Pashmina merah sempena Gong Xi Fa Cai!

Dan juga keta merah belakang tu! Nice prop.

Raksasa Gorgon. and me.

Panasss =)
(saya tengah feeling litle red riding hood)

The cherating beach.

Nice kan. Tapi saya tak mandi pantai langsung. Skrg tengah musim ombak besar. Nasib baik saya tak feeling2 nak surfing,tp ada mat saleh surfing! Ade org mati la masa saya kat sana tuu.(masuk berita)
So takkan la saya nak pi terjun lagi?

Tapi saya tetap feeling dok tepi pantai sorg2 setiap malam utk merenung masa depan.

Hobi baru, berenang! Sib baik swimming pool dia best!

Minum air kelapa tepi pantai! Feeling kot?

Room 139. Ground floor and seaview. Double feeling.
Belakang tu kakak saya.

Ini adik saya. Dia tak cacat.

Skirt dan pantai adalah kombinasi yang baik utk feeling. (bagi saya)

I only had this for breakfast. Mmg tak la! This is the 5th meal for the breakfast that day. Weeeyy. Buffet kot?
Makan la.

Sempat ke East Coast Mall Kuantan.

Told ya I never had enough of donuts kan?

2nd karaoke session for 2009, with the siblings!

Eh dia amik gambar saya laaa. Saya dah ngantuk time ni.

Cuba memberikan pose yg terrrbaik.

Gaya Hetty Koes Endang.

Ini gaya RAWKS!



Dan juga lawatan ke Restoran Murni SS2 tak boleh dilupakan! Ini acara wajib utk saya dan keluarga.
Mereka sukakan ia!

Roti Daging and Nasi Goreng Chic Chop yg always yummylicious.

Nasik goreng meletop ni saja nak tayang kat org-org penang yg jauuuhhh. Nyum nyum nyum!


=) =) =)

11 comments:

alya said...

kemain red riding hood lg haha
nice shade, nice skirt, nice seaside view n semua ah! :)

MarlissaMusa said...

wey..hang nampak kurus k!
n yes!lawa~!hehe

sangat lapar pepagi tgk nasik goreng malatoppp tu..

haih~!

cik_ienn said...

a'ah. semua nice! yang paling nice nasik goreng malatop. hahaha. the very terliur bila aku tengok.

satu lagi, dah nampak kurus!!!

rara said...

alya : niceee! when is our next trip?

MarlissaMusa & cik_ienn : Sedap tau nasik goreng meletop pom pom pomm!

rara said...
This comment has been removed by the author.
rara said...

MarlissaMusa & cik_ienn : celah bedah mana lak kuruih niiiiiiii

ang tak nampak ka aku makan mcm bela hantu raya dlm perot?

eiZ said...

lawa swimming suit..hihih

abby baby gemok said...

pengakuan : ang da kurus. bila aku tgk gmbaq ang pkai swimming suit. serious. shit ! aku gemok!

rara said...

eiZ : thankssss. jum swimming! ahaaa

abby baby : weii, camera trickk! tak la kuruih manooo

cik_ienn said...

abybaby pun kuruih dah kuruih. aku ja tak insap2 lagi. tulun!!!!!!!!!

alya said...

our next trip coming soonnnnnn!!!
:)
yeeehaaaaa~~~