Wednesday, October 15, 2008

my very first tag

tagged by Marlissa


...The Rules...

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.



7 random/weird facts about me

1. I like to smile, sing, talk, act or even cry in front of the mirrors. Perangai ni dah ada sejak saya kecil lagi (gilo)

2. Kalau try baju dalam fitting room, saya selalu ada skrip. Contoh, kalau saya try baju formal, saya akan berlakon seolah2 berada dalam bilik meeting ataupon tengah buat presentation. With the scripts ok!

3.Selain dari itu, saya selalu bercakap seorang diri, seolah2 sedang berada di dalam satu drama, dan drama itu panjang. Kadang2 sampai sejam saya buat skrip sendiri dan bercakap seorang diri. Percaya atau tidak? hahahah.

4. Kalau basuh kaki belah kanan, kena basuh kaki belah kiri gak. Begitu juga tangan. Saya mementingkan keseimbangan. Baru la fair and square. Kalau saya lelaki mesti saya leh kawen empat kan?

5.Saya selalu menjadi kegemaran freaks. Atau erti kata lain, orang yang pelik2 suka untuk berkawan dengan saya. Mungkin sebab saya suka melayan orang2 sedemikian rupa kot? Ntah lah. Kadang2 terasa nak jadi kaunselor pon ada.

6. Ermmm apo laei ek? Oh ya!!Kalau saya londeh seluar mesti dalam bentuk bulatan. Hehe. Seronok la. Lagi satu saya tak suka tutup pintu and bukak lampu kalau buang air (dlm rumah je la) .
Bad habits I would say.

7. Saya suka diam kalau dlm kereta. Kalau org lain suka dgr music, saya prefer diam. Lagi satu, kalau bersembang dalam kereta, saya MESTI salah jalan!Haish. Tension!


What were the 5 things on your to do list today?

- Pakai baju maroon hari ni! Theme maroon for Matt P Smart Day campaign. Sib baik tak lupo tadi.
- Beli bihun goreng for breakfast
- Alter jeans
- Ambil baju dry cleaning kat dobi
- Beli mcd for dinner



What are 5 snacks that you enjoy?

- chocs . chocs . and more chocs.
- pringles
- keropok udang/ikan
- marshmallow
- egg sandwich yang saya buat sendiri. or tuna + egg sandwich. Sedap sangattttt



What are 5 jobs you’ve had?

Pembantu tadika : hehe. after SPM with cik ienn. Best woo. Jaga budak2. Sib baik saya terror sebab belajar jaga baby dengan arwah mak dolu.

Operator kilang : Besh jugak! Tak yah guna otak. Tapi tension gak sebab kawan dgn org2 yg tak guna otak. hahaha

Exclusive Sales agent : Kenal ramai org, but a bit tired. Jalan sana sini. Buat sales wei! byk experience.

My current job : OK OK la.. Still looking for a new perfect job. On my way!




5 people you wanna tag back?

Anyone who visits my blog.

5 comments:

alya said...

bc bnda alah neh sorg2 kt public mmg bley mendtg kn kecurigaan d hati org yg lalu lalang apakh aku sasau d pagi2 buta sbb gelak sorg2 dpn pc haha!

rara said...

alya : but it's so true kan? hehe!

alya said...

of coz lh kn
100% btol haha!
hr2 ku dgr praktis skrip dpn pc kot

cik_ienn said...

hapdet lagi wei, aku soka baca. dok gelak sorang2 depan lappy. mampus kalo kantoi ngan boss!

rara said...

alya : practices make perfect! :)

cik_ienn : will update more soon darling. hehe